Aquest pack inclou allotjament amb esmorzar+entrada al concert
*La taxa turística no està inclosa en el preu i s’haurà d’abonar directament a l’allotjament.
Preus per pack segons hotel escollit en el moment de la compra
Marta Mathéu
InCanto
07/07 · La Seu d´Urgell · Seminari
21.00h
Més informació sobre el concert aquí
07/07 · La Seu d´Urgell · Seminari
21.00h
Marta Mathéu - InCanto
Intèrprets
Marta Matheu, soprano
Joan Espina i Joan Marsol, violins
Jordi Armengol, viola Eva del Campo, clavicèmbal
Guillermo Turina, violoncel
Daniel Ramírez, oboè
Xavier Pastrana, direcció artística
Programa
La soprano Marta Mathéu s’ha reivindicat des de fa anys com una de les veus més versàtils del panorama català. En la seva trajectòria com a solista ha defensat amb enorme solidesa repertoris de pràcticament tots els estils i gèneres, segellant sempre les seves actuacions amb un timbre i una musicalitat excepcionals. En aquests últims anys, Mathéu ha enregistrat amb Jordi Savall i també música de Mompou, ha estrenat una òpera de Francesc Cassú, ha debutat al Liceu… És, per tant, una artista completa. Tot i que no és la primera vegada que hi actua, aquest cop el FeMAP, en la seva producció pròpia de 2023, l’ha convidada a protagonitzar i posar la veu a un moment especial dins la història de la música sacra catalana, a través d’un viatge que començarà a la catedral de Tarragona i acabarà a Nàpols després de fer parada a la catedral de Barcelona, Santa Maria del Mar, Canet de Mar i Toledo, entre d’altres. Serà un viatge convuls, ple de contradiccions i discussions, el pas del barroc al classicisme i la guerra per l’estil que hauria d’imperar els anys vinents.
Més informació sobre el concert aquí
LA SEU D´URGELL
HOTEL NICE
Estada mínima 1 nit allotjament + concert
a partir de 55,60€ preus per persona/nit en habitació doble HE
Pau Claris 4-6, 25700 La Seu d´Urgell
Més informació: www.hotelnice.net
Aquest hotel, de gestió familiar, està situat al bell mig dels Pirineus catalans, a la Seu d´Urgell, una població envoltada d´un bonic paisatge natural.
L´hotel, que es troba al centre d´aquesta ciutat típica catalana, ofereix un allotjament confortable, acollidor i tranquil.
L´establiment està envoltat de muntanyes i llacs, on podreu gaudir de moltes activitats durant tot l´any, com ara esquí, ràfting, equitació i golf.
El restaurant de l´hotel serveix una gran varietat de menús. També hi ha un menú de cuina catalana tradicional, que inclou especialitats regionals de cuina muntanyenca.
La Seu d´Urgell ofereix un paisatge fantàstic i molts llocs d´interès històric i cultural, com ara esglésies i monestirs romànics envoltats de jardins.
HOTEL XALET VERDÚ
Estada mínima 1 nit allotjament + concert
a partir de 79,40€ preus per persona/nit en habitació doble HE
Prat de Verdú, s/n. Prat del Verdú-Carretera General, AD400 Arinsal, Andorra
Més informació: www.xaletverdu.com
Aquest hotel està situat al poble de muntanya d´Arinsal, a 15 minuts amb cotxe del centre d´Andorra i a 300 m del nou telecabina de les pistes d´esquí. Les habitacions inclouen bany, TV de pantalla plana amb canals per satèl·lit i telèfon directe. L´establiment té una sala de lectura molt tranquil·la, un restaurant, un bar, guardaesquís, un garatge i una zona d´aparcament privat. A més, als voltants de l´hotel hi ha un jardí i una piscina exterior climatitzada.
HOTEL XALET SUITS
Estada mínima 1 nit allotjament + concert
a partir de 66€ preus per persona/nit en habitació doble HE
Terra Major de Sispony, La Massana, AD400 Sispony, Andorra
Més informació: www.abbaxaletsuiteshotel.com
L´Abba Xalet Suites Hotel, situat a la localitat andorrana de la Massana, a 1 km del telefèric de Massana-Pal, ofereix habitacions amb internet Wi-Fi gratuïta, TV per satèl·lit i vista sobre les muntanyes. L´spa de l´hotel, que ofereix una vista magnífica sobre la vall d´Anyós, inclou una sauna, una banyera d´hidromassatge i un gimnàs. La piscina del jardí és oberta durant els mesos d´estiu. Totes les habitacions de l´Hotel Abba Xalet Suites disposen de bany privat amb assecador. El restaurant de l´hotel proposa plats tradicionals d´inspiració moderna i diverses especialitats, com ara sopa de cua de bou i porc glacejat amb mel.
GOLDEN TULIP ANDORRA FENIX
Estada mínima 1 nit allotjament + concert
a partir de 58,60€ preus per persona/nit en habitació doble HE
Avinguda Prat Gran 3-5. Escaldes-Engordany, AD700 Andorra la Vella
Més informació: www.andorrafenixhotel.com
El Golden Tulip Andorra Fenix Hotel, es troba en plena àrea comercial d’Escaldes-Andorra, molt a prop del centre termolúdic de Caldea i a escassos minuts de les estacions d’esquí de Grandvalira i Vallnord. Al nostre hotel hi ha el confort, el servei i l’ambient que busca per les seves estades a Andorra, ja siguin escapades, vacances, o negocis. Els seus serveis i instal·lacions el converteixen en el lloc ideal per a l’organització d’esdeveniments d’empresa i privats.
DOLCET L´HOTEL
Estada mínima 1 nit allotjament + concert
a partir de 74,40€ preus per persona/nit en habitació doble HE
Carrer Major, 45, 25718 Alàs
Més informació: www.dolcethotel.com
Aquest bonic hotel, rodejat de muntanya i al costat d´Andorra, és un allotjament ideal per a les persones que volen descobrir el nord de Catalunya i els Pirineus. També podeu passejar pels jardins dels voltants. Des de l´hotel podreu gaudir d´unes vistes fantàstiques a la vall del riu Segre. És un punt de partida ideal per visitar el paisatge de l´Alt Urgell i el Baridà, dues zones plenes de boscos, valls i unes muntanyes impressionants. Travesseu els tradicionals pobles de muntanya abans d´arribar al paradís comercial d´Andorra.
HOTEL TULIP INN ANDORRA DELFOS
Estada mínima 1 nit allotjament + concert
a partir de 54,80€ preus per persona/nit en habitació doble HE
Avenida del Fener, 17. Escaldes-Engordany, AD700 Andorra la Vella
Més informació: www.hoteldelfos.com
El Tulip Inn Andorra Delfos Hotel, es troba en plena àrea comercial d’Escaldes-Andorra, al costat de la coneguda Avinguda Carlemany, molt a prop del centre termolúdic de Caldea i a pocs minuts de les estacions d’esquí de Grandvalira i Vallnord. El Tulip Inn Andorra Delfos Hotel és un dels hotels més emblemàtics d’Andorra, l’hotel de referència a Escaldes, un clàssic.
ABBA ORDINO BABOT HOTEL
Estada mínima 1 nit allotjament + concert
a partir de 60,50€ preus per persona/nit en habitació doble HE
Carretera d´Ordino a Canillo Km 2, AD- 300 Ordino, Andorra
Més informació: www.abbahoteles.com
Aquest hotel, d´ambient familiar, es troba enmig del bonic paisatge d´Ordino i gaudeix d´una vista espectacular sobre l´entorn natural pintoresc. L´hotel està decorat amb elegància i té una ubicació magnífica. Totes les habitacions tenen una vista fantàstica i una terrassa. Els voltants ofereixen un gran nombre d´activitats a l´aire lliure, tant a l´estiu, com a l´hivern, així com instal·lacions dedicades al descans i a la relaxació. L´hotel és a pocs quilòmetres de l´estació d´esquí Vall Nord i està completament equipat perquè pugueu relaxar-vos després d´un llarg dia descobrint la zona.
HOTEL SOL PARK
Estada mínima 1 nit allotjament + concert
a partir de 55€ preus per persona/nit en habitació doble HE
Carretera de Fontaneda, s/n, AD600 Sant Julià de Lòria, Andorra
Més informació: www.hotelsolparkandorra.com
L´Hotel Sol-Park ofereix WiFi gratuïta i vistes panoràmiques a les valls dels voltants. Es troba a Sant Julià de Lòria, a 200 m de la carretera principal CG-1 i a 6 km d´Andorra la Vella. Les habitacions del Sol-Park inclouen calefacció, minibar amb 1 ampolla d´aigua gratuïta i TV de pantalla plana. Algunes habitacions disposen de balcó moblat. El bany privat està equipat amb banyera o dutxa, assecador i articles de bany gratuïts. L´Hotel Sol-Park disposa de diferents zones comunes, com ara un bar cafeteria i una terrassa enjardinada amb unes vistes fantàstiques a la muntanya. A més, hi ha una sala de TV. El Sol-Park és a 12 km de l´estació d´esquí de La Rabassa, on també trobareu el parc temàtic Naturlandia. Cada 10 minuts surten autobusos que us permetran accedir als centres comercials de la zona. Hi ha un carregador per a vehicles elèctrics disponible per un suplement.
Aquest Pack inclou una visita guiada: La Seu d’Urgell medieval
Horari de la visita: 19.00h (Punt de trobada: Espai Ermengol)
*Es prega arribar 5 minuts abans
Un recorregut pel centre històric que ens permetrà endinsar-nos en l’imaginari medieval i copsar l’estètica romànica, el món feudal, el poder de l’Església i el paper de la Seu d’Urgell com a referent de la identitat pirinenca.
CONDICIONS GENERALS DE VENDA
• La venda es realitzarà a través d’Eventhalia Andorra (K&M Iniciatives Turístiques, S.L.) que actua com a agència de viatges oficial del FeMAP. • K&M Iniciatives Turístiques, S.L., és registrada a Crta. De les feixes 37, AD400 Arinsal, Principat d’Andorra, amb el número de Registre de Societats d’Andorra 13477-S-189-371-380 i número de registre tributari (NRT) L-708630-H.
• La compra de qualsevol producte es pot fer amb targeta de crèdit visa/mastercard.
• Pagaments amb targeta de crèdit: mitjançant la confirmació de la compra, s’autoritza expressament K&M Iniciatives Turístiques S.L. a realitzar el càrrec corresponent a la targeta de crèdit subministrada i es certifica que la persona indicada que realitza la compra és propietària de la targeta de crèdit o en té autorització per part del propietari.
• En cas que no hi hagi disponibilitat s’oferiran alternatives d’allotjament o el retorn íntegre dels diners de la reserva.
CONDICIONS ESPECIALS PER ALS PRODUCTES HOTEL + ENTRADA
• La confirmació de disponibilitat i reserva es farà en 48h amb vouchers electrònics de reserva i la factura electrònica corresponent.
• Consulteu-nos per reserves de grups de més de 12 persones per tenir accés a possibles descomptes especials i solucions de transport per grups a mida.
CONDICIONS DE CANCEL·LACIÓ I MODIFICACIÓ.
• Aquests productes no permeten cancel·lació anticipada.
• És possible canviar un producte per un altre de preu igual o superior fins a 2 setmanes abans del començament de l’activitat. En aquest cas s’haurà d’abonar la diferència amb el nou producte, però el canvi no suposarà cap recàrrec.
TRACTAMENT DE DADES PERSONALS
Les dades personals que es facilitin durant el procés d’enregistrament i compra seran objecte de tractament automatitzat per part del FeMAP i Eventhalia, incorporant-les a un fitxer automatitzat que acompleix les exigències, limitacions i drets de la Llei Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d’abril de 2016 (RGPD), relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE. Les dades facilitades seran tractades únicament i exclusiva per al manteniment de la relació de negocis que existeix entre el FeMAP, Eventhalia i l’usuari, i romandran de manera confidencial en els nostres fitxers. El FeMAP i Eventhalia garanteixen l´adopció de les mesures necessàries per assegurar el tractament confidencial de les dades. L’usuari pot exercitar els drets d´accés, cancel·lació, rectificació i oposició contactant amb el FeMAP i/o Eventhalia, a través de qualsevol mitjà.
Encara no hi ha comentaris per aquest pack